Barn 312 - Hans-Ulrich Horster


ISBN: 9789132326943
Förlag: B Wahlströms
Utgivningsland: Sverige
Originalspråk: Tyska
Antal sidor: 255
Betyg: 9/10

idningsnotisen blir en chock för Ursula Gothe. Martina, hennes lilla dotter som försvann i slutet av andra världskriget, lever! Ursula ställs inför ett livsavgörande beslut. Om hon tar hand om Martina riskerar hon att förlora sin nuvarande familj - hennes man skulle aldrig kunna förstå och förlåta. Vad hon inte vet är att Martinas far lever och att han är fast besluten att återfinna Martina och hennes mor

Denna bok ser jag som ett måste att läsa, ska verkligen se till att mina barn läser denna. Man får känna en del riktiga saker av den man blir berörd av det som sägs. En bok som följer mig resten av livet :)


Kommentarer
Postat av: alice

haru läst sommaren jag blev vacker av jenny hans? den e awesome och nu har det kommit ut en fortsättning ^^ ingen sommar utan dig

2011-08-04 @ 19:05:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0