frågor :)

1. Vilken bok gör dig hungrig?

Svar: Ojdå...bra fråga typ :P om jag ligger och läser för länge brukar jag bli hungrig men då pratar vi om 5-6 timmar XD

 

2. Vilken bok gör dig sugen? (inte på choklad utan på det andra, nej, menade inte shopping heller)
Svar: Ops! svarar lite mystiskt om någon mindre årig skulle läsa XD Ja du...allt med lite romantik i, gör mig lite sugen på en kyss eller 2 :P 

3. Vilken bok får dig att dunka huvudet i väggen av frustration?
Svar: Hm...dom böckerna som jag inte har gillat har jag givit bort, så vet inte riktigt :P
Men kommer ihåg en bok som var hemsk somnade hela tiden så tog flera veckor att läsa den XD det var bara tjat,tjat o tjat om samma sak hela tiden :P

4. Vilken bok får dig att vilja springa naken genom stan/byn/skogen?
Svar: Det vill jag hela tiden endå...så ingen XD

5. Vilken bok får dig att skrika högt av rädsla/skräck/irritation?
Svar: o_O ingen har direkt fått mig att skricka mest bara oj herre gud vad hemskt :P

6. Vilken bok får dig att vilja ta en roadtrip?
Svar: Alla, vart böckerna än utspelar sig så vill jag åka ditt och uppleva allt :P fast mest är det nog forks från twilight är ju natur människa och dom har ju natur så det räcker XD

7. Vilken bok gör att du vill dö litegrann?
Svar: Alla böcker som inne håller nåt som ger mig det där lilla extra vill jag dö för XD typ twilight, vampire academy, nora roberts böcker m.m :P

8. Vilken bok ger tillbaka livsgnistan?
Svar: Oj det är nog alla, att bara få känna den där känslan: den där boken ska jag köpa i framtiden, man bara längtar. Sen den dagen man lägger sig i sängen och öppnar den nya boken och känner doften och får bra vibbar...då vet man att detta är nåt som betyder. :) låter kanske töntigt men så är det för mig :P

9. Vilken bok gör att du önskar att ditt liv vore annorlunda än det är?
Svar: Alla, varje karaktär har nåt jag vill ha :P så snälla tomten börja skappa lite mer avancerade gåvor är du snäll! XD

10. Om du vore en bok, vilken skulle du vara då?
Svar: Det skulle vara Bridget Jones dagbok, det är även min favo film :P på nåt sätt så kopplar jag mig ihop med henne, vi är blonda lite kurviga :P vi gör bort oss jämt men endå älskar alla oss konstigt nog :P

Vad svarar ni då? :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0